Betalen en afleveren

Betaalopties

De betaalopties zijn geïntegreerd in de webshop. Afhankelijk van het afleveradres hanteert Ztijl de volgende opties:

  1. vooruit betalen via iDEAL (alleen in Nederland),
  2. vooruit betalen via PayPal met een creditcard,
  3. vooruit betalen via een overboeking – o.v.v. uw order- of factuurnummer – naar onze bankrekening met IBAN nr.: NL42ABNA0419591540, SWIFT / BIC code: ABNANL2A t.n.v. Ztijl.nl te Berkel en Rodenrijs,
  4. verzenden onder rembours (alleen binnen Nederland) en
  5. contant of via pin betalen bij afhalen (op afspraak) in Berkel en Rodenrijs


Betalingstermijn

  1. Betaling dient plaats te vinden binnen een periode van 3 dagen na bestelling via de webshop of ontvangst van een offerte per mail.
  2. Is de betaling na afloop van deze periode niet bijgeschreven, dan behoudt Ztijl zich het recht voor om de koop te ontbinden en het product weer in haar aanbod op te nemen. Alvorens hiertoe over te gaan zal Ztijl dat eerst per mail aan de klant mededelen.


Afleveren Bestelling

  1. Zodra uw betaling bij ons binnen is, hoort u van ons de details van het transport.
  2. Verzending van uw bestelling vindt plaats binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw betaling, tenzij in overleg een langere leveringstermijn is afgesproken.
  3. Indien u kiest voor betalen onder rembours (alleen mogelijk binnen Nederland), wordt uw bestelling binnen vijf werkdagen na het versturen van de orderbevestiging verzonden.
  4. Als plaats van levering geldt het adres dat de klant aan Ztijl kenbaar heeft gemaakt.
  5. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van bezorging bij Ztijl, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
  6. Hoewel we alle producten zorgvuldig inpakken, is schade tijdens het transport nooit helemaal uit te sluiten. Als uw bestelling tijdens het transport onverhoopt toch schade oploopt, dient u dit uiterlijk binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling per e-mail bij ons te melden. De melding dient voorzien te zijn van duidelijke foto’s van de schade aan het product of de producten en de verpakking.
  7. Zichtbare schade aan de verpakking, dient direct bij ontvangst aan de bezorger te worden gemeld.
  8. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, berichten wij de klant hierover in principe binnen vijf werkdagen na de bestelling, maar altijd binnen de wettelijke termijn van 30 dagen. Indien de bestelling niet binnen 30 dagen na plaatsing kan worden geleverd, heeft de klant het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden.
  9. In geval van ontbinding conform het vorige lid zal Ztijl het bedrag dat de klant betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen de wettelijke termijn van 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.
Winkelwagen
Scroll naar boven